Продавець Shock.org.ua розвиває свій бізнес на Prom.ua 12 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
8831 відгук
promo_banner
+380 (68) 837-75-50
Shock.org.ua - товари для дому, посуд, побутова техніка, текстиль

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Ви можете повернути товар протягом 14 днів від дня купівлі. 1. Запакуйте товар - Перевірте, чи ваш товар підлягає поверненню. - Покладіть новий товар без слідів експлуатації в оригінальну упаковку. Якщо товар складається з кількох частин, повернути треба весь комплект. Переконайтеся, що нічого не загубилося і ви повертаєте товар у тій комплектації, у якій його отримали. - Якщо ви придбали товар з подарунком при поверненні треба надати весь набір (товар разом з подарунком). Інакше номінальну вартість подарунка буде вирахувано із суми повернення. - Чек надсилати не обов’язково. 2. Заповніть паперовий бланк повернення товару Паперовий бланк можна запросити в менеджера. Важливо: - У бланку розбірливо вкажіть прізвище, ім’я, по батькові власника банківської картки українською мовою. - Переконайтеся, що ви заповнили всі поля. 3. Надішіть товар Новою Поштою - Прийдіть до найближчого відділення Нової Пошти - Оформте відправлення за реквізитами: - Отримувач - ФОП Мордач Антон Володимирович - Телефон - (066) 605-33-64 - Адреса - Шаровечка, Хмельницька область, від. №1 - Вид доставки - склад-склад - Оплата доставки - коштом відправника - Оголошена вартість - дорівнює вартості товару згідно з товарним чеком - Послуги «Зворотна доставка» і «Післяплата» треба скасувати - Вкладіть паперовий бланк повернення у посилку Ми зможемо прийняти повернення, тільки якщо товар у належному стані: - без механічних пошкоджень; - повністю укомплектований; - з усіма збереженими ярликами та заводським маркуванням. У разі відправки на гарантійне обслуговування мобільних пристроїв (смартфони, планшети, ноутбуки), простежте за тим, щоб пристрій було відв'язано від акаунта користувача (iCloud, Google, Flyme, Mi Account і т.д.), а також, вимкнене блокування (скан відбитку пальця, пароль блокування, графічний ключ). 4. Як мені повернуть кошти за товар? Ви можете вказати дані банківської карти для повернення коштів в паперовому бланку повернення товару. У бланку повернення вкажіть номер картки та ПІБ власника банківської картки українською мовою. Зазвичай гроші повертаються за 2-7 днів після прийняття рішення про повернення коштів.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Контакти
Менеджер
Львівське шосе, 33, Хмельницький, Україна
+380 (68) 837-75-50
Мапа

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner